tiistai 9. syyskuuta 2014

1. ''Dreams are something you hold on to''

Hulluu miettii et tässä sitä ollaan.
 Neljän päivän päästä mun yks suurimmista ja mahdottommista unelmista toteutuu.
tai sillon se ainakin tuntu mahdottomalle, niinkun tosin nytkin

Outoa miettiä kuinka oikeesti tähän tilanteeseen ollaan päästy,
kaikki alko yhen vaivasen lapun täyttämisestä ja ojentamisesta opettajalle josta seuras sit monen muun lapun täyttäminen ja työssäoppipaikkojen etsintä.

Sillon kun tuli kirjoteltua hakemuksia niin ajattelin että noh, nyt kun Lontooseen haetaan niin vois ihan huvin vuoks laittaa hakemusta UGLY Models mallitoimistolle,
 jota oon noin 11 vuotiaasta asti fanittanut.

Sitte tulee vastaus jossa ekassa lauseessa oli sanat: ''we will be happy to welcome you in our office'' 

hetken hämmennyksen ja tietynlaisen järkytyksen jälkeen mä itkin sängyn reunalla....

Siis MINÄ
 17 vuotias kuva-artesaani opiskelija Jyväskylästä sai työssäoppipaikan mallitoimistosta jonka asiakkaina toimii mm. Calvin Klein, Vogue, Levi's, Diesel ja Cosmopolitan.
Mallitoimistoon jonka kirjoilla on mm. maailman pisin mies, maailman lävistetyin nainen ja maailman tatuoiduin mies.

Tää on mulle yks niitä toiveista mitä voisin kuvitella toivovani kun puhallan jonkun ripseä pois mun  sormelta tai kun nään tähdenlennon.

Noh nyt ollaan kumminkin siinä vaiheessa kun kaivellaan matkalaukkua kaapin perältä ja pakkaillaan tavaraa laukkuun miettien mikä oikeesti on tarpeellinen ja mikä ei.

Mä oon Lontoossa 2,5 kuukautta eli 9viikkoo yhteensä.
Siinä ajassa luulis nyt et ehdin eksyy moneen kertaan ja missaamaan ainakin 10 eri julkisen liikenteen kulkuneuvoa.

Tosin vaikka blogin nimi onkin ''Lost in London'' niin toivon ettei se nyt ihan koko ajalta tuu pitämään paikkaansa.
sis huom toivon

Täs on ehtiny miettii kaikenlaista, ja täytyy kyl sanoo et en ikinä ois uskonu olevani se joka sanoo ihmisille et unelmii kannattaa seurata vaikka niiden eteen pitää nähä ihan helvetisti vaivaa.

Mut toisaalta mun ajatusmaailmaan kuuluu myös se, et unelmat joidenka eteen ei oo valmis tekee töitä
 ei tuu myöskään toteutuu.

Tähän blogiin aion varmastikkin laittaa paljon kuvia Lontoon reissulta, sekä kirjotella työssäopista ja ylipäätänsä koko reissusta  ja kertoo aina miten on mulla on reissussa mennyt, eli jos kiinnostaa mun tarinat siittä mitä kaikkee mun reissulla käy nii tervetuloa lukemaan mun blogia :)

Saa nähä kirjottelenko seuraavan kerran jo Lontoon suunnilta!

-Julia-











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti